%|%%|%

Hoe gaat u om met klagende of veeleisende patiënten?

Gepubliceerd op 31 oktober 2013

Een doktersassistente of praktijkondersteuner heeft dagelijks te maken met verschillende type patiënten. Naast vriendelijke patiënten komt het ook eens voor dat patiënten voortdurend klagen of veel, soms onredelijke, eisen stellen. Hoe gaat u hiermee om zonder in de stress te schieten? De praktijkgerichte cursus ‘Omgaan met klagende of eisende patiënten’ van Van Campen Consulting geeft u het antwoord.

De praktijkcursus van Van Campen Consulting gaat specifiek in op de praktijksituatie van u als doktersassistente of als praktijkondersteuner. Voor zover het mogelijk is, dienen de eigen ervaringen van u als uitgangspunt van de eenmalige cursus. De cursus bestaat uit onder andere  het uitwisselingen van eigen ervaringen, praktijkoefeningen met een acteur en het inventariseren van eigen praktijkvoorbeelden.

De cursus vindt op 27 november 2013 plaats in Zaltbommel en levert u naast veel kennis ook 4 accreditatiepunten op. De cursus bij Van Campen Consulting begint om 18:45 en duurt tot 22:00. Heeft u als doktersassistente of praktijkondersteuner interesse in deze cursus? Meld u dan direct online (klik op 'inschrijven') aan.  

 

Certificeringen:

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten