Physician Assistant

Wil jij meewerken aan een gezonde samenleving? Start vandaag nog als Physician Assistant bij Van Campen Consulting (VCC)!

Deel deze vacature!

Wat doet VCC
Van Campen Consulting is al ruim 30 jaar een landelijk opererend organisatieadviesbureau. Wij werken samen met onze klanten aan het verhogen van werkplezier bij mensen om bij organisaties efficiënte, productiviteit, een verzuimreductie van 3% of lager en een optimale bedrijfscultuur te creëren. De onderwijsconcepten en ICT-instrumenten die wij hiervoor gebruiken ontwikkelen wij zelf.

Waarom werken voor VCC
Wij zijn één van de jongste, maar ook innovatiefste arbodienst van Nederland. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende baan binnen een groeiende organisatie. Onze gedreven medewerkers werken met passie voor onze klanten en boeken geweldige resultaten in het verhogen van werkplezier op diverse werkplekken in Nederland.

Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een Physician Assistant die samen met bedrijfsartsen en casemanagers de medische kant van het verzuimteam vormen.

  • Verrichten van spreekuren op locatie bij de klant of op locatie van onze opdrachtgever en het opmaken van rapportages naar aanleiding van deze spreekuren
  • Adviseren over verzuimbeleid, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit bij klanten
  • Coachen van leidinggevenden in hun rol als casemanager
  • Participeren bij PAGO/PMO en RI&E en adviseren over het optimaliseren van de arbeidsomstandigheden als vervolg op de risicobeoordeling (RI&E) en PAGO/PMO
  • Deelnemen aan het Sociaal Medisch Team
  • Samenwerken met de overige kerndeskundigen (arbeidshygiënist, arbeids- en organisatiedeskundige en hogere veiligheidskundige)
  • Onderzoeken van arbeidsmogelijkheden op basis van medische expertise
  • Oplossen van stagnerende verzuimdossiers

Gewenst profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding tot Physician Assistent en interesse in de arbodienstverlening
  • Drie tot vijf jaar recente klinische ervaring
  • Affiniteit met preventief en curatieve zorg
  • Jij bent proactief, stressbestendig, flexibel en nauwkeurig m.b.t. je administratie en vastlegging
  • We verwachten een grote mate van betrokkenheid en inlevingsvermogen, omdat je dagelijks werkt met deelnemers van verschillende niveaus
  • In het bezit bent van Rijbewijs B
  • In het kader van ons beleid van sociale veiligheid wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd
  • Klant-en oplossingsgericht
  • Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Een dienstverband voor 32 tot 40 uur per week

Wat bieden wij?

  • Marktconform salaris gebaseerd op ervaring en goede aanvullende arbeidsvoorwaarden
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer
  • Veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en volop mogelijkheden om aan je carrière te werken
  • Beschikking over een telefoon, laptop en leaseauto

Enthousiast geworden?

Voor verdere vragen kan je contact opnemen met Marleen Teunis (algemeen directeur). Dat kan telefonisch op 088 818 00 21 of per mail. Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan voor deze functie via onderstaande button.

Klik hier om te solliciteren