Medewerker Projectbureau

WIL JIJ MEEWERKEN AAN EEN GEZONDE SAMENLEVING EN WERKEN BIJ ÉÉN VAN DE JONGSTE EN INNOVATIEFSTE ARBODIENSTEN VAN NEDERLAND? START VANDAAG NOG ALS MEDEWERKER PROJECTBUREAU BIJ VAN CAMPEN CONSULTING (VCC)!

Deel deze vacature!

Wat doet VCC?

Van Campen Consulting is al ruim 30 jaar een landelijk opererend organisatieadviesbureau. Wij werken samen met onze klanten aan het verhogen van werkplezier bij mensen om bij organisaties efficiënte, productiviteit, een verzuimreductie van 3% of lager en een optimale bedrijfscultuur te creëren. De onderwijsconcepten en ICT-instrumenten die wij hiervoor gebruiken ontwikkelen wij zelf.

Waarom werken bij VCC?

Wij zijn één van de jongste, maar ook innovatiefste arbodiensten van Nederland. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende baan binnen een groeiende organisatie. Onze gedreven medewerkers werken met passie voor onze klanten en boeken geweldige resultaten in het verhogen van werkplezier op diverse werkplekken in Nederland.

Wat ga je doen?

Door de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar Medewerkers Projectbureau die zich bezighouden met het coördineren en afhandelen van diverse trajecten bij onze klanten, zowel gericht op de arbodienstverlening als op onze opleidingstak. Wij hebben ruimte voor twee collega’s die beide minimaal 24 uur per week beschikbaar zijn. Jouw belangrijkste resultaatgebieden zijn:
• Organisatie-interventies, zoals de inzet van providers
• Trainingen en workshops organiseren
• Projectmanagement PMO/PAGO
• Organisatie-keuringen

Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

• Advies van professional omzetten in offerte en offertetraject afhandelen;
• Zorgen voor planning, communicatie, projectcoördinatie, (capaciteits-) bewaking en voortgang van de trajecten;
• Signaleren en handelen bij afwijkingen in procesgang;
• Aanspreekpunt voor werkgever, medewerkers en projectteam;
• Het informeren van interne en externe betrokkenen over de voortgang van het traject;
• Het administratief afhandelen van de facturatie.

Wat vragen we van jou?

• Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding in een commerciële richting;
• Je bent proactief, stressbestendig, flexibel en nauwkeurig m.b.t. je administratie en vastlegging;
• Je bent klant- en oplossingsgericht;
• Je bezit over sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift zodat je écht met onze klanten in gesprek kunt zijn;
• Je hebt affiniteit met projectmanagement;
• Je hebt een goed cijfermatig inzicht en hebt een goede beheersing van MS Office;
• Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• In het kader van ons beleid van sociale veiligheid wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd;
• Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week.

Wat bieden wij jou?

• Uitdagende werkomgeving met korte lijnen binnen een snelgroeiende commerciële organisatie;
• Beschikking over een telefoon en laptop;
• Verschillende doorgroeimogelijkheden;
• Mogelijkheid tot (gedeeltelijk) thuiswerken;
• Een competitief salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals thuiswerkbudget, pensioenregeling, etc.).

Enthousiast geworden?

Voor verdere vragen kan je contact opnemen met Bob Dijk (Directeur Bedrijfsvoering). Dat kan telefonisch op 06 53 68 27 98 of per mail. Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan voor deze functie via onderstaande button.

Klik hier om te solliciteren